LOKAAL 1

In een oude kleuterschool slaap je natuurlijk in lokalen

Lokaal 1 is niet alleen een ruime en lichte kamer. Het is ook knus en romantisch.
Maar dat merk je wel als het donker wordt...

Overnachten

Slapen in een lekker bedje en weer uitgerust wakker worden. In lokaal 1 staan twee éénpersoonsbedden die je gezellig naast elkaar kunt zetten of juist uit elkaar kan schuiven. 's Avonds gaan de gordijnen dicht en kunnen de lampen aan. In deze kamer zitten wel meer dan 200 lampen! Laat je verrassen en kom hier tot rust.

Ontbijt op bed?

Geen zin om met boodschappen te slepen? Wij zorgen dat de koelkast bij aankomst lekker gevuld is. Een goed-gevuld-ontbijt pakket bevat (afbak)broodjes, beleg, vers fruit, sap, melk, yoghurt etc. Genoeg voor een ontbijt met 4 personen of twee ontbijtjes voor 2 personen. Verkrijgbaar voor € 40,- euro per pakket en alleen op aanvraag. Je bepaalt zelf hoe laat je ontbijt en waar. Mmmm, aan tafel? Op de bank? Op het terras? Of lekker in bed?!

Wil jij hier ook wel slapen?

Reserveer dan nu direct je overnachting bij de Oude Kleuterschool.
Reserveer nu

Neem ook hier een kijkje