RESERVEREN

Voel je welkom in de Oude Kleuterschool

Wat leuk dat je interesse hebt in onze accommodatie. In een paar stappen kun je een reserveringsaanvraag versturen. In de kalender zie je of de de Oude Kleuterschool nog vrij is op de gewenste data. Klik op de aankomstdatum en kies de vertrekdatum. Je wordt dan doorgestuurd naar ons boekingssysteem.
Neem vooral contact met ons op als je hulp nodig hebt of als je nog vragen hebt (kijk ook even bij onze FAQ's). Wij helpen u graag!

RESERVERING INFORMATIE

Minimaal verblijf is 2 nachten en rond Kerst en Oud-en-nieuw 5 dagen.

Reserveren gaat heel makkelijk via onderstaand formulier. Wij controleren de aanvraag en sturen een bevestiging met factuur naar je retour. Na betaling van de factuur is de reservering definitief.

Huisdieren zijn niet welkom. Hulphonden natuurlijk wel.

Wanneer je een aanvraag stuurt zullen we zo snel mogelijk reageren en in ieder geval binnen 2 dagen.

Lees voordat je gaat reserveren nog even onze voorwaarden door. Met een reservering gaat je automatisch akkoord met onze voorwaarden.

Wanneer u een langweekend, midweek of week wil boeken, scroll dan naar beneden in het boekingsformulier voor de passende prijs met korting.

NIET MEENEMEN

Natuurlijk neem je mee wat je wil! Maar dit hoef je in ieder geval NIET mee te nemen: beddengoed en handdoeken. Die liggen voor je klaar en je bed is opgemaakt bij aankomst.

ONTBIJT

Onze gasten kunnen bij de overnachting een ontbijt bestellen. Hoef je lekker nergens aan te denken. Fijn!

WELKOM EN TOT ZIENS

Er zijn vaste aankomst- en vertrektijden.
 Komen de tijden net niet goed uit? Laat het even weten. Op basis van beschikbaarheid bieden we een vervroegde check-in of verlate check-out, tegen een klein tarief.

Maar hoe zit dat dan?

De website vertelt je veel, maar soms wil je net even iets anders weten. Neem gewoon contact met ons op, dan geven we snel antwoord op je vraag.
NEEM CONTACT OP