TARIEVEN

Voor een kort of een langer verblijf

De Oude Kleuterschool is een vakantiewoning voor maximaal 4 volwassenen. Wij hebben een hekel aan alle extra verborgen kosten. Bij ons vind je geen boekingskosten, toeristenbelasting, schoonmaakkosten (wel even de instructie volgen) of verplicht huren van beddengoed. De prijzen die je op deze website ziet, zijn all-in prijzen. Kijk op de kalender of jouw data nog beschikbaar zijn!

decoratie

Onze tarieven

Maximaal vier volwassenen.

Aankomst na 15.00 uur Vertrek voor 11.00 uur.

Minimaal 2 nachten.

Inclusief wifi, toeristenbelasting, beddengoed en handdoeken.

Kort verblijf

Maak het jezelf gemakkelijk met het ontbijt pakket

Geen zin om met boodschappen te slepen? Wij zorgen dat de koelkast bij aankomst lekker gevuld is. Een goed-gevuld-ontbijt pakket bevat (afbak)broodjes, beleg, vers fruit, sap, melk, yoghurt etc. Genoeg voor één ontbijt met 4 personen of twee keer een ontbijtje voor 2 personen. Verkrijgbaar voor € 40,- euro per pakket en alleen op aanvraag.

Heerlijk!

"We hebben een heerlijk weekend gehad in de Oude Kleuterschool. Het is een sfeervol verblijf met terras in de zon en zelfs in de regen zit je buiten droog. Binnen is het bijzonder mooi en de verlichting maakt het 's avonds erg sfeervol. De bedden sliepen heerlijk en het is er stil. Het ontbijt was voldoende en lekker. Kortom: we hebben enorm genoten . "
Henriëtte en Koen - augustus 2018
Ook zo genieten? Reserveer nu!

Aankomst en Vertrek

Aankomst dagelijks vanaf 15:00 uur, vertrek voor 11.00 uur.

Voorwaarden

Voor alle duidelijkheid kun je de voorwaarden hier lezen. En mocht iets toch nog niet helemaal duidelijk zijn, stel gerust je vraag.