LEUK IN DE OMGEVING

LEUKS IN DE OMGEVING
Vervelen hoeft niet, maar kan wel

In de omgeving is genoeg te doen, maar lekker niets doen kan natuurlijk ook! In De Oude Kleuterschool vind je genoeg om je te vermaken. Een tijdschrift, boek, film of spelletje. Maar je bent in de Betuwe, dus trek er lekker op uit!

De Betuwe is de fruittuin van Nederland. Onze regio heeft veel te bieden. Natuurlijk staan de boomgaarden in bloei in de lente, is er volop fruit in de zomer. Je kan er heerlijk wandelen en fietsen, maar ook duiken en golfen in Zoelen behoort tot de mogelijkheden.

Bloesem en fruit

De Betuwe staat bekend om fruit. Appels, kersen, peren, aardbeien, noem maar op, hier vind je het. In lente, zomer en herfst is een tocht langs de vele fruitboomgaarden altijd fijn.

Wandelen en fietsen

Met het landgoed Soelen als achtertuin is een wandeling snel te maken. Het Teisterbant klompenpad loopt door het dorp en vele fietsroutes zijn door de Betuwe te maken. In De Oude Kleuterschool ligt voldoende wandel- en fiets inspiratie klaar!

Duiken

Een duikplek bij uitstek is de Beldert in Zoelen. Wil je een proefduik maken? Op zoek naar de cockpit of de kotter? Wil je graag duiken, maar zoek je nog een buddy? Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Inspiratie op Instagram

VOLG ONS OP INSTAGRAM

Activiteiten overzicht

Wat kun je allemaal doen tijdens je verblijf. Nou veel! In de Oude Kleuterschool vind je genoeg informatie om je weken te vermaken. Maar er staan natuurlijk ook evenementen op de agenda. Meer informatie vind je hier www.rivierenland.nl en bij stad Buren. Nog meer inspiratie voor leuke uitjes in de Betuwe? Kijk ook eens hier
Jaarlijks terugkerende evenementen als Appelpop, fruitcorso, bloesemtocht trekken veel bezoekers. Daarnaast worden er regelmatig festivals georganiseerd. In de directe omgeving vind je steden als Buren, Tiel en Culemborg

Wat gaan we vandaag doen?

In de Oude Kleuterschool ligt een boek vol foldertjes klaar om eens lekker in te neuzen. Er is genoeg te doen!
Volg de Facebook pagina voor actuele evenementen en meer leuks.
Ga naar Facebook