WOONRUIMTE

De Woonruimte

De Oude Kleuterschool is gevestigd in een voormalig klaslokaal van de oude kleuterschool in Zoelen. Door de grote raampartijen valt het licht ruimschoots naar binnen.

In de grote leefruimte vind je de ruime entree, een zithoek met een comfortabele bank en twee grote fauteuils, een grote eettafel, de keuken met koffiecorner (met Nespresso koffieapparaat), oven en vaatwasser, en een extra tafel om bijvoorbeeld aan te werken of te tekenen.
  • City skyline

Photo By: John Doe

Button
  • Blurred Lines

Photo by: John Doe

Button
  • Voel je thuis

Plof op de bank of schuif aan de eettafel

De leefruimte is multifunctioneel. De ruime entree geeft toegang tot de leefruimte. Hier vind je een fijne zithoek met een grote bank en twee comfortabele fauteuils. Er staat een grote eettafel om gezellig aan te ontbijten, lunchen, dineren of een kopje koffie te drinken. In dezelfde ruimte is de keuken. Door het open concept sta je nooit alleen te koken. De keuken heeft een oven en een elektrische kookplaat, vaatwasser, grote koelkast en is van vele gemakken voorzien. Er is zelfs een apart 'washok' met een wasmachine en droger.

Ook genieten van deze mooie plek?

Reserveer dan nu je vakantie bij de Oude Kleuterschool.
    Reserveer nu

Neem ook hier een kijkje